Det här tycker jag är viktigt!

Den här bloggen har kommit till för att jag ska få möjlighet att diskutera existensiella frågor och utvecklas tillsammans med dig. Varken du eller jag har monopol på sanningen, men visst har vi väl något vi vill dela med andra? Det är dock viktigt att allt som skrivs här skrivs med respekt för varandras olikheter och åsikter. Jag kommer också att berätta om kontakterna med min son Sebastian som hastigt gick bort i september 2010 utan att ha varit sjuk, utsatts för våld eller råkat ut för någon olycka av något slag.

söndag 18 december 2011

Problem med att komma in på vissa sidor!

Det verkar vara problem med att komma in på vissa sidor, men om du för markören fram och tillbaka över och på sidan om rubriken tills den ändrar färg så ska det gå.
Om du fortfarande har problem så meddela det gärna på sissiochbitte@gmail.com så får jag titta närmare på vad det kan bero på.
Sissi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar