Det här tycker jag är viktigt!

Den här bloggen har kommit till för att jag ska få möjlighet att diskutera existensiella frågor och utvecklas tillsammans med dig. Varken du eller jag har monopol på sanningen, men visst har vi väl något vi vill dela med andra? Det är dock viktigt att allt som skrivs här skrivs med respekt för varandras olikheter och åsikter. Jag kommer också att berätta om kontakterna med min son Sebastian som hastigt gick bort i september 2010 utan att ha varit sjuk, utsatts för våld eller råkat ut för någon olycka av något slag.

lördag 10 mars 2012

Sebastian 25 år!

Idag är det 25 år sen Sebastian föddes och det känns helt ofattbart för mig som är hans mamma. Så känner nog de flesta föräldrar när barnen plötsligt blir äldre än man själv känner att man är...
Det fantastiska med Sebastian är ju att han trots att han inte längre är här på jorden i fysisk form,  fortfarande vill "ha ett finger med i spelet".
Han har gett mig så mycket material nu så att det lutar åt att det snart blir en bok istället för att  fortsätta lägga ut allt på bloggen.
Jag börjar nämligen längta efter att berätta resten av historien om hur livet har fört mig dit jag är nu, så vi får se.
Ikväll ska vi i alla fall fira Sebastians födelse med en stor fest!

Tack alla ni som fortfarande läser om honom, jag hoppas att berättelsen kan tillföra något i era liv!

2 kommentarer:

  1. Din berättelse tillför ska du veta! Jag blir glad när jag läser att du kanske kommer ut med din och Sebastians historia i bokform. Du håller väl oss läsare uppdaterade hur det går med det? Hoppas ni får en riktigt fin fest för Sebastian!

    Kramar från Susanne som saknar sin son oändligt!

    SvaraRadera
  2. Det känns härligt att höra Susanne!
    Det blev en riktigt bra fest för Sebastian med många kära vänner och släktingar samlade.
    Jag kommer snart att åka till Peru och kanske får jag möjlighet att skriva på boken där,vi får se, men jag lovar att hålla dig/er uppdaterade :)
    Kram

    SvaraRadera